Opole

Wyślij znajomemu


Podaj wynik równania:

 

Parametry

Cena
14 999 000 PLN
Cena za m2
50 PLN
Powierzchnia działki
30 Ha
Powierzchnia działki - jednostka
ha
Szerokość działki (mb.)
300
Długość działki (mb.)
100
Ukształtowanie działki
Płaska
Kształt działki
Trapez
Przeznaczenie działki
Inwestycyjna
Prąd
Tak
Ujęcie wody
Miejska w drodze
Dostępne od
2018-12-17
Numer oferty
33/6885/OGS

Opis nieruchomości

JEDYNA TAKA INWESTYCJA W POLSCE!!

Teren Inwestycyjny - TOR DO WYŚCIGÓW/ CENTRUM SPORTÓW MOTOROWYCH PRZY A4 - Z PROJEKTEM I POZWOLENIEM NA BUDOWĘ!!!

TOR DO WYŚCIGÓW WIDOCZNY Z AUTOSTRADY JEDEN Z NIEWIELU W EUROPIE!!!!

Działka wyceniona jest na 32 mln zł + projekt ze wszystkimi pozwoleniami kosztował ok. 2 mln zł
Teren gotowy do budowy.... Inwestor mile widziany na warunkach do ustalenia!!!!

Teren jest niepowtarzany i ma ogromny potencjał inwestycyjny gdyż sama obecność przy A4 dla wielu firm będzie największym atutem reklamowym.


Proponujemy inwestycję w nowoczesny tor wyścigowy z całą infrastrukturą w kluczowym i rewelacyjnym miejscu - bezpośrednim pasie autostrady A4 .

Centrum Sportów Motorowych" to obiekt łączący podwójną funkcję użytkową: toru wyścigów samochodowych i ośrodka doskonalenia techniki jazdy.

Pagórkowaty, z różnicą wzniesień około 14 m, 30 hektarowy teren obiektu położony jest na wschód od miejscowości Gogolin, graniczący bezpośrednio z autostradą A4 w kierunku na Wrocław.
Teren CSM’u ( Centrum Sportów Motorowych ) pod względem infrastrukturalnym wykorzystany jest w 62 % .

W pierwszym etapie, objętym pozwoleniem budowlanym ( Pozwolenie budowlane nr .... z dnia 27 kwietnia 2017 r..) w którym przewidziano kompletną infrastrukturę drogową w tym tor dużych prędkości z obciążeniem ruchem KR3 i pułapkami żwirowymi, ciągi piesze, parkingi, place postojowe, manewrowe, terenową płytę poślizgową - pierścieniową oraz prostokątną płytą poślizgową o konstrukcji żelbetowej, płytowo-słupowej pod którą przewidziano pomieszczenia techniczne pompowni ze zbiornikami wody pożarowej i retencję wód deszczowych.

Poza tym pod płytą przewiduje się wykorzystywanie powierzchni do całorocznego toru cartingowego.

Dostęp do infrastruktury torowej i ośrodka jazdy zapewniono w sposób bezkolizyjny, poprzez zastosowanie czterech wiaduktów drogowych klasy C o konstrukcji gruntowo powłokowej z blach falistych o łącznej długości 150 mb.

Na całym obiekcie przewidziano docelowo sześć budynków kubaturowych o różnym przeznaczeniu funkcjonalnym.
W pierwszym etapie, objętym pozwoleniem budowlanym zaprojektowano budynki :

1.DEPO z 24 stanowiskami garażowo-serwisowymi w tym 3 stanowiska wyposażone w urządzenia diagnostyczne. W budynku przewidziano Centrum Kierowania Wyścigami z salami briefingowymi oraz zapleczem biurowo-laboratoryjnym oraz częścią zaplecza cateringowego zlokalizowanego przy wydzielonych pomieszczaniach dla VIPów a także widowni otwartych, zadaszonych.

2.O.D.T.J. – budynek szkoleniowo-gastronomiczny z zapleczem kuchennym, w który przewidziano sale wykładowe z zapleczem biurowo-socjalno-higienicznym.

W kolejnych etapach rozwoju Centrum Sportów Motorowych przewidziano realizację budynków :

1.Serwisowo-garażowych, w których przewiduje się stanowiska serwisowo-warsztatowe do obsługi pojazdów samochodowych, garaży wielostanowiskowych, dwupoziomowych do przechowywania pojazdów m.in. floty badawczej i testowej.

2.Stacja paliw, bezdotykowa myjnia samochodów, budynku wielofunkcyjnego, w którym przewiduje się profesjonalne centrum medyczne spełniające wymagania techniczne Komisji Torów FIA, wydzielone cztery salony samochodowe, restauracja z pełnym zapleczem kuchennym,
Centrum SPA , Centrum prasowe, bufety przy tarasach widokowych, VIP tarasy, sale konferencyjne, biura, sklep branżowy, muzeum motoryzacji.

Budynek skomunikowano z kondygnacja piętra budynku DEPO – widownie, poprzez przeszkloną, w konstrukcji stalowej estakadę, przebiegającą nad polem startowym toru.

3. Budynek badawczy dwoma stanowiskami, przelotowymi do badań pojazdów samochodowych i stanowiskiem badawczym nieprzejezdnym wraz z zapleczem laboratoryjno-biurowym. Budynek został skomunikowany bezpośrednio z torem dużych prędkości i torem podstawowym.

4. Budowa dwóch ekranów akustycznych 1000 m i wysokości 6,0 m, które w późniejszej realizacji zostały by – w projekcie zamiennym –w części zastąpione wykonaniem wału ochronnego z nadwyżki ziemi roślinnej z obsadzeniem go zielenią niską i średnią . Przewidziano także budowę kilku widowni.

5. Cała infrastruktura drogowa zgodnie z wymaganiami bezpieczeństwa dla tego typu obiektów motoryzacyjnych, wyposażona jest w niezbędne bariery ochronne - pierwszej strefy bezpieczeństwa , siatki ochronne, wzmocnione – drugiej strefy bezpieczeństwa, krawężniki torowe (tralki), punkty obserwacyjne, ogrodzenie obiektów, itp.

Na obiekcie, w infrastrukturze drogowej i kubaturowej budynku dopuszcza się korekty mające na celu usprawnienie jego funkcjonowania.
W załącznikach do pobrania wizualizacje i opisy całej inwestycji .

Zapraszam do współpracy i rozmów - do budowy toru, który jest niewątpliwie jedyny w swoim rodzaju.

Kontakt w sprawie oferty:

Jakub Stachura
tel. +48 607 577 477

jakub.stachura@alter-haus.pl
http://www.alter-haus.pl
Opis powyższej oferty został sporządzony na podstawie oględzin nieruchomości oraz informacji uzyskanych od właściciela. Może on podlegać aktualizacji i nie stanowi oferty w rozumieniu w art. 66 i następnych K.C.

Parametry dodatkowe

  • Ogrodzenie: Brak
  • Obecna zabudowa działki: Brak
  • Wydane warunki zabudowy: Tak
  • Aktualne pozwolenie na budowę: Tak
  • Plan miejscowy: Plan zagospodarowania przestrzennego
  • Droga dojazdowa: Asfaltowa

Kontakt

Jakub Stachura

Jakub Stachura

Mobile:
607577477
Email:
jakub.stachura@alter-haus.pl
Numer licencji:
12166

Profil agenta
 Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę ALTER-HAUS dla celów związanych z działalnością pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, jednocześnie potwierdzam, iż zostałem poinformowany o tym, iż będę posiadać dostęp do treści swoich danych do ich edycji lub usunięcia.

Administratorem danych osobowych jest ALTER-HAUS z siedzibą przy Al. Kijowska 35, 30-079 Kraków (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres alter-haus@alter-haus.pl… czytaj więcej